Monday 24 October 2011

exam

huh...baru lepas jawab exam..keluar second awal lak tu..x pening sangat nak jawab..calculation tu je rumit sikit..hope dapat keputusan yang memberangsangkan..

pagi aku dah keluar..pukul 8..breakfast dah disediakan kat sana..pekena mee goreng dengan karipap..then review balik text2 yang aku dah buat sebab exam pukul 9.30..gementar tu mesti ada sebab ni resit paper..hoho..yang lepas aku fail la..nak buat macam mana, bukan bidang aku..gatal sahut cabaran..tu la padahnya..

jawab punya jawab ada soalan ni aku blur..dan2 lak penjaga exam tu datang sebelah aku..macam tau2 je aku ada problem..terus dia tunjuk A..aik?bagi jawapan lagi?thank you!!! hahaha..macam ni aku kena buat muka blur selalu ni..hehehe..ada gak 3,4 soalan dia tolong aku..tapi ada soalan ni aku nak trick dia..bab pengiraan..aku dah siap kira actually..tapi aku buat2 blur..dia datang lagi...dia bagi jawapan x sama dengan apa yang aku kira...aku angkat kening..aku dah betul dah ni..rumus ada,bkn xda..ingat aku ngen sangat ke x tahu guna rumus..start 2 aku rasa dia ni tebar je..hah!!! tension gak..

last2 aku anggap apa yang dia bagitahu awal2 tadi tu betul la sebab bila aku belek2 balik memang aku dah xtahu jawpannya..simple x?huhu...anyway thank you for help me sis..=)

No comments:

Post a Comment