Wednesday 19 October 2011

raya lepas yg besh..wee..



tahun ni first time raya dengan family dekat marang, terengganu (rumah pak long)..since 2 tahun lepas aku follow member je raya kampung dia, dungun..maklumla dah takde kampung..kami gerak 3 kereta..so sume folo aku sebab aku je yang tau jalan..hehe..lastly,sampai gak...ni lah kehappyan yang terserlah..


dalam masjid kristal..dah 3 kali masuk..tapi paling terkezut keluar2 sandle adik aku n adik ipar hilang..adoyai..dah la kasut aku selalu hilang kat masjid..kat sini pun kena gak ke..tapi nasib baik datang dua mamat pulangkan..amik wuduk rupanya..


ni kat air terjun sekayu..tempat memang nice..chalet pun ada..view er pun cantik..tapi tu la,org beraya pegi ziarah saudara mara..aku pegi bawa family mandi air terjun..huhu..tapi apa ada hal, ramai kot yang datang..


haa...siap melompat lagi..klaka er kat sini ada adik aku sorang 2..ayu je..tapi nak lompat gak..last2 tudung terbang..dah cam sailormoon nak bertukar je..kuikui..


happy family..tahun ni color oren..tah sapa la select..sweet gak..tapi perasan x kenapa aku je merah..?2 kena tanya kakak aku laa...color pun xkenal..huh!!

3 comments:

  1. eee...kesiannya org xde kg, trpaksa tumpang kg org, rugi2~ :P

    ReplyDelete
  2. nak wat cmne..nenek n atok 22 belah paren dh xde..dh 2 tahun blk kg membe..thn ni blk uma pkck..thn depan leh g kg u lak...amcm?

    ReplyDelete