Wednesday 16 November 2011

futsal

Ahad
13/11/11
VIP court futsal
9am-2pm

pagi tu bangun awal..kena setup court untuk tournament..ketua dah bagi kerja untuk setiap AJK..aku bukan excited nak kemas,susun and hias court ni..ni la game yang aku tunggu-tunggu (futsal)..just harap hari tu aku dapat buat yang terbaik untuk diri aku..bukan apa,dulu time aku main dengan team aku untuk satu tournament,aku agak mengecewakan..gugup je bila main..

malam sebelumnya aku tidur awal..jarang sekali la..harapannya bangun awal and cergas..target nak goal banyak and beraksi cemerlang..hahaha..poyo ke? just untuk rumah sukan aku yang berada di kedudukan second last sekarang ni..last game lak tu..game first bertemu dengan team pilihan juara..bawang..adoi..semua power-power..tapi alhamdulillah..game pertama seri..game seterusnya hanyalah kemenangan..huhuhu..happy betul...~



jangan terkejut kenapa pakai baju bola jaring..yang ni je ada banyak..bedal jela..bersama rumah bawang 1..game pertama..seri 3-3..aku berjaya menyumbat ketiga-tiga gol..wee~ game berikut menentang team subsidiari..bekal baru 2..menang dengan 5-0...aku dapat sumbat 4 gol..game ketiga menentang starbery 1..menang 2-0..yang ni aku dapat 1 gol..dah penat..team lak power..game terakhir dalam liga kumpulan,menentang rumah udang 2..menang 5-0..aku sekali lagi dapat sumbat 3 gol..hehe..peringkat separuh akhir menentang bekal baru 1..seri 1-1..menang menerusi sepakan penalti..final menentang udang 1..seri 0-0 and menang menerusi sepakan penalti..  


ni saat indah..team coklat dapat johan untuk liga futsal adabi 2011..barisan team coklat dari kiri muhamad idham,aku,kapten abg yob,keeper hairi montahe,penyelia prod B,che azmi..


aku dinobatkan sebagai penjaring terbanyak kejohanan..trofi disampaikan oleh pengerusi KSR, pn rafidah masri..


ni pula aku dapat hamper no.1 cabutan bertuah..first time aku dapat camni..tapi kena kekah..huhu..yang penting happy..kalau bukan kerjasama antara team,aku tak dapat apa yang aku harapkan..

No comments:

Post a Comment